zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Facebook oglaševanjeUčinkovito facebook oglaševanje


Oglaševanje na facebooku je postal pomemben del pri ustvarjanju spletnih marketinških kampanj pri Večjem Obisku.

V zadnjih petih letih je njegova priljubljenost močno zrasla, kar ustvarjanja veliko tržno priložnost za vse tiste, ki iščejo novo metodo pridobivanja strank.

Tisti, ki razumejo družbena omrežja vedo, da je lahko močno orodje tako za pridobivanje in ohranjanje strank, vendar pa hkrati lahko nepravilna uporaba povzroči slabe rezultate in zapravljanje denarja.

Facebook oglaševanje vsebuje

  • Strateško načrtovanje
  • Učinkovito postavitev in upravljanje Facebooka
  • Metode, ki spodbujajo pogovor
  • Facebook aplikacije za povečanje prodaje in trženje blagovne znamke
  • Poročila in analize

 

 

Je Facebook oglaševanje pravo za vas?
Vsako podjetje ima različne potrebe: tako lahko ugotovimo da bi nekatera podjetja morala svoja prizadevanja na družbenih omrežjih osredotočiti na zagotavljanje storitev za stranke, medtem ko druga podjetja imela največ koristi od izvajanja socialne oglaševalske kampanje.

Vsi vemo, da so družbena omrežja izjemno priljubljena, ampak v bistvu niso primerna prav za vsakogar. Vsi profili so lahko oblikovani enako, vendar to ni oblika trženja, ki bi se izvajala kot po tekočem traku. Bistveno je, da je vsebina osebna, individualizirana. Omenili smo že, da je SEO primernejši za podjetja, ki imajo izdelke, za katere se stranke težko navdušijo (podobno kot podzemni rezervoar za gorivo) in se ne morejo zanašati na to da bodo potencialne stranke želele klikniti na povezavo do njihove spletne strani. Enako velja pri družbenih omrežjih. Ta so socialna, kar pomeni, da je bistveno spodbujanje sodelovanja med podjetjem in njegovimi strankami. Če obstaja le majhna verjetnost, da vas bo vaša ciljna publika iskala, našla ali sodelovala z vami preko družbenih omrežij, je ustvarjanje velikega števila različnih profilov najverjetneje zapravljen čas. 

 

Pokličite nas na 081/610-796 ali zahtevajte hitro ponudbo in pomagali vam bomo povečati prepoznavnost vaše spletne strani in vam tako omogočili večjo priljubljenost pri spletnih iskalnikih.