zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Kaj potrebujete za kvaliteten SEO?


1. Registracija imena domene 

To je prvi in hkrati zelo pomemben korak. Pri  izbiri imena domene morate biti zelo previdni. Da bi našli dobro ime domene morate najprej zbrati pogosto ključno besedo povezano z vašo spletno stranjo. To bi morala biti primarna ključna beseda vaše spletne strani.
Obstaja veliko orodij s pomočjo katerih lahko najdete ustrezno ključno besedo za vaše podjetje.
 
Mi vam priporočamo Google Keyword Tool :
 
a) https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
b) http://www.google.com/sktool/
 
npr. : Če se vaše podjetje ukvarja s športnimi čevlji, potem iščite v teh orodjih besedo športni čevlji. 
 
 
 

2. Registracija prostora domene (kupite prostor, kjer bo gostovala vaša domena)

S tem ko ste dobili ime domene imate naslov, vendar morate za obstoj zakupiti še prostor, kjer bo vaša spletna stran gostovala.
 
Glede na lastnosti vaše spletne strani boste morali izbrati načrt gostovanja.
 
Glavne stvari, ki bi jih pri tem morali upoštevati so:
a) Plačilo načrta => Koliko boste morali plačevat za načrt (mesečno ali na leto) .
b) Prostor na disku => Skupna velikost diska (GB), ki je namenjen gostovanju spletne strani.
c) Mesečni promet => Skupni dovoljeni bandwidth (pasovna širina) za spletno stran (Če vaša spletna stran potrebuje funkcijo nalaganja in snemanja dokumentov, potem potrebujete bandwith).
d) Dodatne domene => Če morate gostovati z več kot eno stranjo morate to upoštevati.
e) Razvojna orodja => Orodja ki jih potrebujete za razvoj spletne strani, kot php, asp, jsp, python, perl,...
f) Podjetje => Kvaliteta tehnične podpore podjetja pri katerem
 
Za izbiro primernega načsrta gostovanja priporočamo   http://www.linwinhost.com/.
 
 
 

3.Ustvarite predlogo za vašo spletno stran (videz in občutek) 

Zelo pomembno je da vaša stran dobro zgleda in imate zanjo dober občutek. Najbolj pomembna značilnost uspešne spletne strani je ta, da se uporabnik na njej zadrži dolgo časa. Dizajn spletne strani bi moral biti enostaven, privlačen in uporabniku prijazen. 
 
Za več informacij obiščite našo spletno stran http://www.angelis.si
 
 
 

4. Naslov, Ključna beseda in  Meta opisne oznake

a) Primarna meta ključna beseda (prva ključna beseda je meta oznaka ključne besede)
Najprej bi morali izbrati ustrezno primarno ključno besedo za vsako stran in da se hkrati navezuje na vsebino strani. 
Ključno besedo lahko izberemo glede na predlog Google-ovega orodja.
 
 
S primerjavo konkurence oglaševalcev in vrednosti iskalnega obsega ključne besede lahko izberemo ustrezno primarno ključno besedo za vsako spletno stran. 
 
b) Uporabite 5 ključnih besed v vaših meta oznakah ključne besede/meta keywords tag.
Včasih bodo iskalniki mislili, da vsiljujemo/spamming ključne besede in vaše spletne strani ne bo uvrstil na listo zadetkov. Spletni iskalniki razvrstijo ključne besede po vrstnem redu, ki se bo pojavil. Prvo bodo obravnavali kot primarno ključno besedo, drugo kot sekundarno,... Ključne besede moramo razvrstiti glede na njihov pomen za spletno stran.
 
c) Uporabite največ  3 besede za primarno ključno besedo 
Ljudje redko iščejo fraze ključnih besed, ki bi vsebovale več kot 3 besede. Za frazo ključnih besed sta idealni dve besedi. 
 
d) Uporabite vašo primarno besedo v prvem in zadnjem odstavku vsake strani.
Spletni iskalniki bodo vaši strani pripisali večji pomen, če bodo na njej našli ključne besede na začetku in  na koncu strani. Prav tako vi se morala vaša primarna ključna beseda pojaviti v prvih 90-ih znakih vaše vsebine.
 
e) Vsaj enkrat uporabite primarno besedo kot tekstovno povezavo na vašo spletno stran 
 
Vsaj enkrat uporabite primarno ključno besedo na spletni strani kot tekstovno povezavo.
 
f) Oznaka naslova/tittle tag
Oznaka naslova spletne strani igra najpomembnejšo vlogo pri rezultatih iskanja na Google. Google izbira oznako naslovov kot naslov za svoje rezultate iskanja
Umestitev vaše primarne ključne besede bi morala biti na začetku oznake naslova. Prepričati bi se morali, da so vse oznake naslovov relevantne, unikatne in vsebujejo vašo primarno ključno besedo za vsako stran. 
Placement of our primary keyword should be at the start of the Title tag. We should make sure that all of our title tags are relevant, unique, and contain our primary keyword for each page.
 
npr.: dobavitelj ženskih športnih čevljev
 
g) Meta opis
Meta opis bi moral vsebovati med 100 in 2000 znakov. Pomembno je da dobite dober opis vaše spletne strani in večinoma bo Google ta opis pokazal pri opisu rezultatov iskanja. Če bo vseboval manj kot 100 znakov, ga lahko spletni iskalnik prepozna kot premalo pomembnega, da bi ga uvrstil med rezultate iskanja. Če pa vsebuje več kot 200 znakov, ga bodo iskalniki morda skrajšali. Vsaka stran bi morala imeti drugačen meta opis. V meta opisu uporabite vse ključne besede, pri tem naj bo primarna ključna beseda kolikor se da blizu začetku, zagotovo pa med prvimi 5 besedami vašega opisa.
 
 
 

5. URL strani in povezave

Najprej bi morali izbrati ustrezno primarno ključno besedo za vsako stran, ki je hkrati povezana z vsebino vaše spletne strani.
 
Izberemo jih lahko s pomočjo orodja, ki predlaga ključne  (https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal).
 
Primarna ključna beseda se mora popolnoma ujemati z imenom datoteke vaše spletne strani. 
Spletni iskalniki bodo dali več privilegija tistim stranem, katerih URL vsebuje ključno besedo.
The search engines will give more privilege to the pages with url containing search keyword.
 
npr.: Primarna ključna beseda: lesena okna
 
url1 : lesena-okna.html
 
url2 : okna.html
 
Stran z url1 se bo prikazala kot prva, ko bodo uporabniki iskali s ključno besedo lesena okna.
 
b) Tekstovna povezava( tekst v celoti iz povezav na spletni strani)
Tekstovna povezava je izjemno pomembna. Uporabite primarno ključno besedo in sinonime ključnih besed kot tekstovno povezavo.
 
c) Povratne povezave (vstopna povezava na spletno)
To bo igralo zelo pomembno vlogo pri Google pagerank/položaju strani (položaj  ali privilegij, ki ga Google da vsaki spletni strani).
 
Google položaj strani je odvisen od števila kvalitetnih povratnih povezav iz ostalih spletnih strani. 
npr. : 
 
Število povratnih povezav : 8
 
Da bi našli število povratnih povezav, iščite na Google z uporabo ključne besede "link:imestrani" .
 
 
 
 
 

6. Navigacija strani

Še ena pomembna stvar je, da bi morala vaša spletna stran biti popolnoma za spletne iskalnike. Za navigacijo strani morate uporabljati drobtine/Breadcrumbs.
 
Drobtine priskrbijo sled, po kateri lahko uporabnik sledi nazaj na začetno/vstopno točko spletne strani.
 
 
npr.: Stran Domov => Odsek strani => Pododsek strani
 
To bo tudi razširilo Google položaj strani od glavne strani na ostale podstrani. 
 
 
 

7. Image Alt in lastnosti naslova

Image alt in lastnosti naslova bodo igrale pomembno vlogo pri iskanju slik. Temu pa dodajte še navigacijo ali povezave strani, ki so bazirane na slikah (kjer je slika kot tekstovna povezava).
 
Če imamo sliko povezano na drugo stran, bosta Alt in lastnosti teksta v naslovu enake kot standardna povezava sidranega besedila.
 
 
 

8. Spletni zemljevidi

To je predstavitev arhitekture spletne strani. Večjo vlogo igra pri optimizaciji za spletne iskalnike. 
 
Tip spletnih zemljevidov: 
 
 
 

9. Spremljajte uspešnost vaše spletne strani 

Sedaj je vaša stran pripravljena po principih osnovne optimizacije za spletne iskalnike, vendar morate spremljati uspešnost vaše strani z uporabo različnih orodij, ki so vam na trgu na  voljo.
 
Za spremljanje in povečanje uspešnosti vaše spletne strani uporabljajte Večji Obisk Seo ploščo.
 
- Dnevno preverjajte položaj ključnih besed na različnih spletnih iskalnikih.
- Google page rank
- Alexa položaj (Položaj prometa, ki ga vsaki strani dodeli alexa.com)
- Uporabite orodja Večjega Obiska za spremljanje števila obiskovalcev, iskanih ključnih besed in podrobnosti o obiskovalcih.
 
 
Če imate kakršnokoli vprašanje v povezavi z zgornim tekstom nas kontaktirajte na info@večjiobisk.si.