zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Šest pogostih SEO (Search Engine Optimization) napak, katerim moramo vsi posvetiti pozornost


Pri SEO je prisotnih nekaj napak, ki jih ljudje običajno delajo pri optimizaciji svoje spletne strani, ki bi jih morali odpraviti in se jim izogniti. Obstaja nekaj preprostih smernic, ki jih morate upoštevati, da bi vedeli, kako se bo vaša spletna stran uvrstila med rezultate iskanja na spletnih. Zato se moramo osredotočiti na nekatere stvari, ki jih je potrebno izboljšati.


Omenimo nekaj SEO izzivov in problemov s katerimi se dandanes srečujejo SEO strokovnjaki in kako lahko majhna sprememba v načinu vašega mišljenja problem reši s preprosto a učinkovito rešitvijo.

 

1) Izziv raziskave ključnih besed: Raziskava ključnih besed je eden izmed najpomembnejših dejavnikov v SEO, zato jih morate skrbno izbrati preden začnete optimizacijo. Gotovo si vsakdo želi optimizirati tiste ključne besede in besedne zveze, ki zelo konkurenčne. Zato izberite ključne besede, ki niso preveč splošne, ker so te že optimizirane pri številnih spletnih straneh. Zdaj bi morali najti svojo nišo ključnih besed, s katerimi se želite uvrstiti med prve rezultate in začnite zanje optimizirati spletno stran.


2) Izziv optimizacije vaše spletne strani: Skupni problem ljudi, ki se soočajo s tem je, da ne vedo, katera stran je bolj pomembna za ciljne ključne besede. Zato izberite strani, ki so tesno povezane z vašimi ključnimi besedami. Vsebina je bistvo vaše spletne strani, zato se osredotočite na število ključnih besed, ki jih želite ciljati in kam te ključne besede umestiti. Vsebina je kralj v SEO, zato gradite kakovostno vsebino z uporabo popularnih besed, besednih zvez in povedi, ter prednostno uredite vašo stran. Napišite nekaj posebej izvirne vsebine, ki bo za obiskovalca zanimiva in uporabna. Če ste naredili dobro raziskavo ključnih besed, potem je to najboljši način, da optimizirate svoje ključne besede na pravem mestu.


3) Težave z indeksiranjem strani velikih spletnih trgovin: Najtežje je optimizirati spletne trgovine, saj tudi druge spletne strani prodajajo iste izdelke s podobnimi opisi, kar povzroča problem podvajanja vsebin, kar pa pomeni problem za optimizacijo. Strani spletnih trgovin se soočajo s številnimi unikatnimi problemi pri optimizaciji, saj imajo te strani veliko število podstrani z opisi izdelkov in skušajo spremeniti te opise tako da se razlikujejo od konkurenčnih. Zato grupirajte podobne strani v kategorije, pametno izberite želeno stran iz skupine in jo kanonično implementirajte. Uporabite različne naslove in meta oznake za vsako stran produkta. Ustvarite XML in HTML kazalo, ki bo koristno pri prepoznavanju vaše spletne strani tako za iskalce, kot za spletne iskalnike. Prav tako svojim uporabnikom omogočite čim lažjo navigacijo po spletni strani.


4) Ponujanje povezav na vašo spletno stran za denar: Mnogi ljudje ustvarjajo spletne strani samo z namenom prodaje povezav. Iskalnik v takih primerih kaznuje to stran. Torej boste morali izmenjati povezave s takimi spletnimi stranmi, ki so resnično povezane z vsebino vaše spletne strani in z vašim podjetjem. Izogibajte se spam tehnikam za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani.


5) Tehnične težave: Če ima vaša spletna stran tehnične težave, potem nikoli ne boste met prvimi zadetki na iskalnikih. Vedno bodite previdni pri tehničnih vprašanjih, ki so najpogostejša težava s katero se srečujemo pri SEO. Torej, ko začnete z optimizacijo spletne strani, imejte v mislih te točke:
* Preusmeritev: pravilno morate narediti preusmerjanje vaše strani in bodite pozorni na reševanje problema www.
* Kazalo: Kazalo je najpomembnejši dejavnik in z njegovo uporabo bo spletni iskalnik zlahka prepoznal vašo spletno stran.
* Robots.txt: Robots.txt je potrebna za izključitev vaše strani iz "search engine crawler".
* Hitrost spletne strani: Hitrost strani je vedno zaželjena za boljšo uporabniško izkušnjo.

 

6) Premagovanje vaše konkurence z investiranjem v najboljše profile povezav:
* Zaslužite si več kakovostnih povezav, kot vaš tekmec in poskusite alternativne ključne besede, ki bi vam lahko pomagale pri pridobivanju istih obiskovalcev.
* Redno posodabljajte svoje spletne bloge in jih promovirajte na socialnih medijih, saj lahko postanejo zelo koristni za pridobivanje velikega števila obiskovalcev.
* Optimizirajte sidro besedila z implementacijo strategije naravnega grajenja povezav.

© Večji Obisk