zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Kako optimizirati vaše podjetje za lokalno iskanje


Kako optimizirati vaše podjetje za lokalno iskanje

 

Pri lokalnem iskanju številna podjetja izgubljajo veliko potencialnega prometa in strank. Ker se danes k telefonskim imenikom obrne le še peščica ljudi in uporabljajo spletne iskalnike s specifičnim namenom, je pomembno da se vaše podjetje pojavi med njihovimi rezultati iskanja.

 

Če nimate optimiziranega lokalnega iskanja, po vsej verjetnosti puščate potencialnim strankam da gredo h konkurenci. Poglejte si naslednje načine, kako lahko optimizirate vaše podjetje za lokalno iskanje.

 

 

Bodite navedeni v Google Places
Google Places je iskalnik, ki uporabnikom prikaže rezultate lokalnega iskanja. Podjetje, ki v njem ni navedeno, trpi hudo pomanjkljivost. Google je najbolj uporabljen iskalnik na svetu. Ljudje ga dnevno uporabljajo in Google Places avtomatično prikaže rezultate, ko ljudje iščejo lokalne storitve. Poleg tega pa Google Places vaše podjetje uvrsti tudi med podjetja na Yahoo! in Bing Local. Tako boste posegli po vrhu vseh treh velikih iskalnikov.


Obstaja veliko materiala iz katerega se lahko naučite kako optimizirati vašo uvrstitev in kako slediti rezultatom. Da bi stvar kar najbolje izkoristili se nekaj časa izobražujte, preden aktivirate lokalno iskanje.

 

 

Prosite vaše stranke, da na spletu napišejo oceno vašega podjetja. 
Spletne strani z ocenami so na razpolago vsepovsod. Prosite vaše stranke, da na spletu napišejo oceno in vas tako podprejo pri vašem delu. Prošnjo natisnite na vizitke ali kateri koli drug reklamni material. Idealni scenarij bi bil, da bi imeli počasen, konstanten tok ocen za vaše podjetje, tako da se izognete sistemom proti vsiljevanju. Če že uporabljate socialne medije, jih izkoristite za pridobivanje ocen.

 


Vpišite se na spletni seznam podjetij. 
Vzemite si čas za vpis na različne sezname podjetij na spletu, kot so Bobiteprepoznavni.si. To bo veliko prineslo k izpostavitvi vašega podjetja in bo priskrbelo povezavo nazaj na vašo spletno stran, kar bo izboljšalo vašo uvrstitev pri rezultatih iskanja na spletnih iskalnikih. Vpis v sezname kot je ta je brezplačen in pri tem lahko sami nadzorujete vse kar bo na seznamu pisalo. Priskrbite opis vašega podjetja in izberite ustrezno kategorijo na seznamu, naložite fotografijo in vključite vašo telefonsko številko in spletni naslov. Opazili boste povečanje prometa zaradi vpisa na sezname, saj se nanje obrne veliko število ljudi, da se izognejo direktnemu iskanju na spletem iskalniku.

 


Top uvrstitve v lokalnih seznamih
Tudi če ne plačujete članarine, ne pozabite seznama v vašem lokalnem uradu za boljša podjetja. Dobro je tudi biti vpisan v lokalno gospodarsko zbornico.


Čeprav se morda zdi zamudno postopati po zgoraj opisanih korakih za dobro lokalno optimizacijo, bo izkupiček na koncu vreden tega časa, ki ga boste vložili v nadaljnje korake. Google Places in številni drugi spletni seznami podjetij so brezplačni za uporabo tako za podjetja, ki so na seznamu, kot tudi za uporabnike, ki iščejo njihove izdelke ali storitve. Če ne boste izkoristili tistega, kar vam te brezplačne storitve ponujajo, boste storili veliko napako.

© Večji Obisk