zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Facebook oglaševanje: Kaj v resnici plačujete?


Facebook oglaševanje: Kaj v resnici plačujete?

 

Pred približno tremi tedni sem zagnal kampanjo na Facebooku za stran za oboževalce. Rezultat tega je povečanje Like-ov od 100 na okoli 900. Uspeh!


…vsaj mislil sem tako. Po enem tednu objavljanja vsebin, oblikovanih tako, da bi angažirala nove obiskovalce in pritegnila še več sledilcev, so posamezne objave dobivale prav toliko Like-ov, kot pred kampanjo.


To je bilo frustrirajoče. Sprva je bila moja reakcija takšna: "Hmm, mogoče so ti Like-i, ki jih generira kampanja lažni." Vendar so bili vse kar sem imel le podatki zadnjih nekaj tednov in slutnja.


Po pogovoru s kolegom sva prišla sem do zaključka, da si Facebook tega ne bi mogel privoščiti, saj bi izgubil svojo kredibilnost. Zato sem opustil to misel in o tem nisem več razmišljal.

 

facebook lajk

 

 

Tu je naštetih nekaj možnih teorij:

 

#1 Facebook s svojo oglaševalsko mrežo generira lažne Like.
To bi več kot očitno prineslo izjemno negativno sliko o Facebooku, ki je ravno pred dvema mesecema imel tretji največji IPO (prva javna ponudba delnic) v zgodovini. Če taka goljufija prišla na dan, bi Facebook veliko izgubil. Oglaševalska rentabilnost je pogosto navedena kot primarna skrb tako za podjetje kot tudi za delničarje


#2 Omrežja, ki generirajo “Like” podobno temu kar najdete na tej povezavi fiverr.com, ki uporabljajo "bot-e" ali ogrožene profile z namenom, da bi spremenili njihovo zgodovino, da ne bi bili blokirani.
To je poznano kot taktika pošiljateljev vsiljene pošte in bot piscev, ki z namenom da jih ne bi odkrili posnemajo normalno vedenje uporabnika, da profil zgleda bolj pristen.


#3 Nekdo uporablja aplikacije ali ogrožene račune tretjih strank za zlorabo Facebook oglaševalskega sistema z namenom, da bi škodoval podjetju Facebook.
Govorilo se je, da hekerske organizacije kot je Anonymous, iščejo način kako škodovati Facebooku, čeprav to zanikajo. Ni nerazumljivo verjeti, da bi skupina lahko delovala z namenom, da uniči kredibilnost edinega vira prihodkov za Facebook.

 

Naš zaključek
Mi verjamemo ra je razlog #2: oseba ali skupina ljudi, ki uporablja bot omrežja in ogrožene račune za prodajo aktivnosti na Facebooku. Velika količina Like-ov je stranski produkt poskusa ustvarjanja naključnih vzorcev, ki bi skrili identiteto.

 

Prav nič ne pomaga dejstvo, da zgleda kot da Facebook teh obtožb ne jemlje resno. Do sedaj so se odzvali le z: "Nismo videli dokazov za bistven problem. Problema nismo zaznali niti s strani številnih oglaševalcev, ki uživajo pozitivne rezultate uporabe Facebook omrežja."

© Večji Obisk