zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Strategije za učinkovito e-poštno oglaševanje


E-poštno trženje je pomemben del vsake celovite marketinške kampanje. Ena od najpomembnejših strategij za e-poštno trženje vključuje soočanje z izzivom doseganja ljudi, ki bodo zainteresirani tako za prejemanje sporočil kot tudi za vaš izdelek ali storitev.

 

Če imate nek e-poštni naslov še ne pomeni, da boste dosegli svoje ciljno občinstvo. Ljudje dobijo veliko e-pošte, vendar ne odprejo vsega. Nekateri ljudje nimajo časa, drugi pa preprosto nimajo interesa. Obstaja veliko tekmovanje za pozornost vaše ciljne stranke. Imejte v mislih, da e-poštno trženje deluje le, če ljudje odprejo sporočilo, ga preberejo in nato pozitivno ukrepajo.

 

 

Kako stranke oprejo vaše sporočilo?
Ko ste pošiljate promocijsko elektronsko pošto kot del marketinške strategije, razmislite kako bodo ljudje prejemali sporočila. Vedno več ljudi uporablja mobilne naprave za dostop do svoje e-pošte. Po nedavni raziskavi trženja s strani socialnih medijskih znanstvenikov Dan Zarella kar 80 odstotkov ljudi bere svojo e-pošto na mobilnih napravah. Imejte v mislih dejstvo, da boste verjetno izgubili svoje občinstvo še preden bodo prebrali sporočilo, če vaše e-sporočilo ne bo mobilnim napravam prijazno. Prav tako bi morali razmisliti o oblikovanju tekstovne različice svoje e-pošte za tiste z omejenimi zmogljivostmi.

 


Branje sporočil


Ko boste poslali e-pošto za tržno kampanjo, se prepričajte, da ima vsebino, ki jo bodo ljudje želeli brati. Če gre na primer za novico vašega podjetja, ponudite zanimive in najnovejše informacije. Če je v igri oglaševalska kampanja, poskrbite za, to da bo vaš bralec vedel, da jim nudite nekaj več. Morda boste pošiljali kupone ali pa boste napovedali nov izdelek.

 

Vedno preglejte, če je tekst slovnično pravilen. Če niste vešči pisanja razmislite o najemu strokovnega tekstopisca. Naj on piše za vas. Verjetno imate eno samo priložnost, da bi občinstvo pogledalo vaše sporočilo.

 

 

Testiranje e-pošte za ukrepanje


Če pri vaši kampanji uporabljate e-poštno trženje, ga ne pozabite testirati. V primeru newsletter/novice testirajte dve različici na majhnem vzorcu naslovov, preden svojo končno različico pošljete vsem vašim prejemnikom. Testiranje, katera različica se večkrat odpre in prebere, vam bo pomagalo, da bo vaše sporočilo svoj cilj doseglo hitreje in bolj učinkovito. Če vaše e-poštno sporočilo vključuje ponudbo, pri testiranju preverite koliko odgovorov nanjo pridobite s posamezno različico.

 

Pri uporabi strateškega e-poštnega trženja kot del celostne oglaševalske kampanje, svoje ciljne stranke izberite skrbno in pošljite ljudem informacije, ki jih lahko preberejo in uporabijo ..

© Večji Obisk