zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Katero spletno trženje je bolj produktivno: Facebook oglasi ali Google AdWords?


google adwords-vs-facebook 

 

Google adwords v primerjavi s Facebook oglasi.

 

Kot vsi dobro vemo je Google iskalnik, Facebook pa družbeno omrežje. Tu bomo govorili le p oglaševalski kompatibilnosti Facebook oglasov in Google AdWords. Oglaševanje na iskalniku se v veliki meri razlikuje od oglaševanja na družbenem omrežju, saj glavni namen uporabnikov družbenih omrežij kot je Facebook običajno ni iskanje vašega oglasa. Na drugi strani pa uporabniki spletne iskalnike kot je Google uporabljajo predvsem za to da bi videli vaš oglas in našli ponudnika za vašo storitev.


Pred izbiro prave platforme za oglaševanje, morate najprej vedeti kakšen je namen vašega oglasa, ali oglašujete za prodajo svojega izdelka oziroma storitve ali gradite dobro ime in prepoznavnost blagovne znamke. Če želite narediti oglas za prodajo vašega izdelka je za to najboljše če uporabite Google AdWords, saj ta uporablja različne ključne besede, ki jih ljudje uporabljajo predvsem pri iskanju rešitev za njihovo poizvedbo ali za vsak izdelek in storitev na spletnih iskalnikih. Pri Googlu je možnih več različnih cen na klik, kot pri Facebooku. Če pa želite graditi na prepoznavnosti vaše blagovne znamke je za vas najboljše oglaševanje na Facebooku. Družbena omrežja, kot je Facebook, vam pomagajo zgraditi dober trajni odnos s ciljnim občinstvom.


Ljudje pogosto za pridobivanje informacij pogosto raje uporabljajo spletne iskalnike. To pomeni, da je Facebook oglas dosti manj zahteven in zato je cena na klik v primerjavi z Googlom manjša. Poleg tega lahko poleg oglasa dodate fotografijo in drugačno grafiko, kot običajen del oblike oglasa na Facebooku, ki pa bi moral vključevati le 90 znakov z majhno fotografijo ali grafiko. Če načrtujete ustvariti oglasno pasico za Google, pa bi morali uporabljati le grafike povezane z ozaveščanjem.


Na Facebooku imate lahko bolj dovršeno ciljanje občinstva, kot pri Googlu. To pa zato, ker imate pri Facebooku na voljo nekatere demografske značilnosti in značilnosti okusa občinstva na Facebooku, kar vam lahko zelo pomaga pri ciljanju določenega občinstva.

 

Zaključek je tak, da sta tako Facebook, kot tudi Google najboljši platfotmi za vaše oglaševanje. Z oglaševanjem preko Facebooka lahko stroškovno učinkovito gradite prepoznavnost vaše blagovne znamke in ciljate na specifično občinstvo. Lahko pa se odločite za povečanje prometa na vašo spletno stran s pomočjo Googla. Torej sta obe platformi izjemno učinkoviti in dajeta priložnost, da z oglasom dosežete največ kar se da, glede na namen vašega oglaševanja pa se boste odločili, kateri način je bolj primeren za vas.

© Večji Obisk