zanimam se za:

  • Spletno analizo
  • Google Adwords oglaševanje
  • Optimizacijo spletne strani
  • Facebook oglaševanje
  • E-poštno oglaševanje
  • Izdelavo spletne strani
  • Izdelavo mobilne strani

* Obvezno polje

Kontaktni podatki
Vaš mesečni Adwords-proračun
Vaše najpomembnejše ključne besede
Erfolgreich gesendet
Vaše povpraševanje je bilo uspešno poslano.

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. V kratkem vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali telefona ter za vas pripravili ponudbo. Več informacij lahko dobite na telefonu 081/610-796

Osebno vam bomo svetovali

081/610-796
Po. - Pet. 09.00 - 17.00

Trenutni rezultati

Ključne besede / Število zadetkov Stran / na

Pogosta vprašanja

Katere podatke potrebujemo za optimizacijo vaše spletne strani in zakaj?

Če želite da optimiziramo vašo spletno stran od vas najprej potrebujemo sledeče podatke. Zelo pomembne so ključne besede, za katere je treba opraviti optimizacijo. Za boljšo oceno potrebujemo tudi besedilo ki opisuje vaše podjetje, kasneje pa se isto besedilo v optimizirani obliki prikaže na vaši strani. Na koncu seveda potrebujemo poln dostop do vaše spletne strani, da bi vgradili morebitne nadgradnje in prilagoditve, ki bodo pripomogle pri optimizaciji celotnega procesa. Natančneje potrebujemo FTP podatkov in dostop do CMS/Trgovine.

Ali obstajajo kakršne koli pogodbe ali vezave?

Naše pogodbe imajo običajno rok dospelosti 12, 24 ali 36 mesecev.

Kako dobim račun?

Vse račune vam bomo poslali preko navadne pošte. Po želji naročnika vam lahko račun pošljemo tudi preko elektronske pošte.

Kaj so Ciljne strani?

Ciljna stran je posebej opremljena stran, ki se pojavi po kliku v iskalniku (Google sli Bing) ali oglasu. Ta ciljna stran bo povečala prepoznavnost vaše spletne strani.

Kdaj bo moja stran prišla v top10 strani po ključnih besed na Google ali Bing?

Kot izkušeno podjetje smo vedno zelo previdni pri napovedih za uvrstitev določene ključne besede na iskalnikih. Razvoj rezultatov iskanja je odvisen od mnogih dejavnikov. (Googlov algoritem vsebuje več kot 200 dejavnikov pri ocenjevanju strani). Ta zapletenost naredi posebno zavezo o tem ali in kdaj bo spletna stran pri izbrani ključni besedi med najboljšimi 10. S svojim delovanjem lahko vplivamo na dejavnike in ustvarjamo kvalitetno optimizacijo. Čas kot največji dejavnik ima pomembno vlogo, saj se vsak iskalni pojem razvija na različen način, medtem ko se nekateri izrazi "spravijo" v nekaj tednih na prvo stran, kajti različne ključne besede zahtevajo nekaj mesecev za dosego tega cilja. Iz naših izkušenj vemo da po navadi dosežemo prve vrhunske rezultate 8-12 tednov po temeljni optimizaciji.

Zakaj je vsebina tako pomembna?

Dobre uvrstitve temeljijo na različnih merilih. Eden od teh meril je vsebina vaše strani, ki jo uporabljajo Google in drugi iskalniki pri iskanju in hkrati ocenjujejo njeno kakovost. Zato je pomembno da se vlaga v kakovostno vsebino, ki vam bo na dolgi rok pomagala pri visoki optimizaciji spletne strani.

Zakaj se nekateri izrazi optimizirajo samo na dolgi rok?

Za vsako ključno besedo v spletnih iskalnikih, obstajajo različni nizi rezultatov. Odvisno pa je, kako popularen je izraz in koliko v optimizacijo tega izraza vlaga konkurenca. Zlasti pri splošnih izrazih, kot je iskalni izraz "avtomobil", lahko traja nekaj mesecev preden se spletna stran pojavi na prvih straneh.

Ali lahko kadarkoli spremenim svoj niz iskanih izrazov?

V bistvu se jedro iskanja, kar iskalni izrazi tudi so, izbira na dolgi rok. Z vsako spremembo iskalnih izrazov je treba na novo začeti z optimizacijo. Veliko pogojev pa lahko dosežemo šele ko preteče nekaj časa. Ker s stalnimi spremembami v načrtu za optimizacijo zgubljamo pri prednost, ki jo dosežemo na iskalnikih, so stroški za ponovno optimizacijo višji. Čez nekaj časa pa je v nekaterih primerih lahko tudi smiselno, da spremenimo iskalne pojme (večja konkurenčnost, tuji trgi, novi proizvodi/storitve).

Za kaj uporabljamo Google Analytics podatke?

Google Analytics se pri nas uporablja za spremljanje uspešnosti optimizacije in analizo osnovnih informacij o obnašanju uporabnikov vaše spletne strani. Če pa že uporabljate Google Analytics, bomo zbrane podatke uporabili v nadaljnji fazi analize. Iz tega razloga potrebujemo dostop do obstoječega Google Analytics računa.

Zakaj potrebujete dostop do naše spletne strani?

Da bodo vaša optimizacija in vse nadaljnje prilagoditve uspešne, med drugim potrebujemo tudi dostop do vaše spletne strani. Poln dostop do vaše spletne strani potrebujemo tudi zato, da se bomo lahko hitro odzvali na vse spremembe iskalnikov. V posebnih primerih lahko integracijo naredite tudi sami.

Kaj je FTP dostop?

FTP (File Transfer Protocol) je dostop do spletnega strežnika vaše spletne strani. Sestavljen je iz gostitelja, uporabniškega imena, gesla in v nekaterih primerih številke vrat. Če želite da izvedemo uspešno in celovito optimizacijo moramo imeti popoln dostop (Admin pravice) do vašega FTP.

Kaj je CMS dostop?

CMS dostop predstavlja dostop do vaše spletne strani. Vključno z dostopom do sistem za upravljanje vsebin (npr. Joomla, Typo3 ali drugo), ter dostopom do upravitelja spletne trgovine. CMS dostop se uporablja za dostop do vsebine, kot so besedila ali slike na spletnih strani.

Ali bodo podatki vaših strani skrbno hranjeni?

DA. Vsa uporabniška imena in gesla bomo z veliko odgovornostjo hranili in z njimi tudi odgovorno ravnali

Konec FAQ